Ännu en torsdag, ännu en dag hemma

Datum:2007-04-26 Tid:09:29:38
Usch, jag borde verkligen stressa mindre. Det här är INTE bra för mig. Hade för ont i magen för att gå till skolan idag med, precis som typ hela förra veckan. Käkar ju medicin men den har inte hunnit börja verka än säger dom, det enda som hjälper är att jag slutar stressa. Är ju lätt att säga, men jag vill faktiskt ta studenten i år och jag vill komma in på jurist så det är bara att försöka genomliden den sista månaden nu och hoppas på det bästa. Vill ju inte stressa, men är lite svårt när man har super mkt som ska hinnas med nu innan vi sluter, främst innan betygen ska vara satta. Sen ska man fixa stdentkläder och sy balklänningen med och den sistnämnda är inte ens påbörjad, känner mig lite stressad ja! Det var väl så jag har lyckats få nästan magkatarr eller vad det nu är, läkarna vet inte riktigt mer än att det beror på stress.... 

Ska beställa kläder nu, massa sommriga fina saker och så kankse om jag har tur så ska jag skicka efter skor också. Men först ska jag betala balen och köpa studentkläder så vi får väl se om det blir ngra pengar över. Att vinna på lotto nu skulle inte vara fel, inte alls. 

Ne, ska ta tag i pluggandet så jag kan lugna ner mig lite sen, har inlämning imorn och sen är det lugnare så då kan jag ta resten mer i min egen takt utan att stressa. Ska försöka hinna njuta av det fina vädret idag med, förhoppningsvis både hinna med hästarna och en cykeltur, måste väl göra en liten ansträngning att komma iform till studenten, men vi får väl se hur det blir med det, en sa i taget och först på listan ligger tyvärr just nu psykologi hemtenta. 

Ha det bäst, sola lungt! 

Puss & Kram Jsan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback