Ooops, I did it again

Datum:2007-12-14 Tid:11:35:05
Jaaha, då var det samma visa en gång till
Jag lovar att försöka uppdatera lite oftare men misslyckas totalt.
Sorry, jag ska verkligen försöka bättra mig, men det är så mkt att göra hela tiden
Förstår inte hur det är tänkt att man ska ha tid med någonting alls.

Första tentan gick så bra som den gick, fick BA, alltså vad alla andra skulle kalla VG, vilket känns helt klart godkänt på första tentan även om jag vet att det kunde varit bättre så är jag änå nöjd, för det hade kunnat bli värre med!
Det fick jag då reda på ca en vecka innan tenta nr 2, som för övrigt kändes skit när jag skrev och precis lika dligt nu men vi får se vad det kan bli för resultat. Förhoppningsvis så har jag skrapar ihop tillräckligt många poäng för att bli godkänd i alla fall.

Precis dagen efter att jag hade fått reda på resultatet från den första tentan var det dags för en förfest hos Alexandra i hennes nya lägenhet och sedan en tur till Kåren. Det var alltså den 30 November. Det var också den i särklass roligaste utekvällen som jag har haft sen vi flyttade hit. Det var en bra och rolig förfest, billigt inträde, jättebra musik och oerhört bra sällskap kvällen igenom, helt enklet en väldigt lyckad kväll. Det var tre Johanna, två Alex, en Niklas och en Antonia =) Väldigt förvirrade...

Nu i helgen så ska vi åka till GBG på lördag för att shoppa och umgås, jag och älsklingen. Vi åker över dagen bara och det är hans 19 års present som vi ska utnyttja... Innan han flytter 20 ;) Hoppas och tror att det kan bli hur bra som helst.

På tisdag åker vi hem för vårt jullov som varar tills den 6 januari då vi ska åka tillbaka igen. Hoppas att det blir mkt roligheter under den tiden och att jag kan få jobba en dag eller två för att få ihop lite pengar. Älsklingen ska jobba 5 dagar, så han komemr ju få en del pengar i alla fall. Annars så måste vi läsa lite med för vi har tenta i mitten av januari och omtenta på förra om vi har orut, så det finns lite att syssla med om vi vill.

Självklart är alla välkommna att hälsa på, och Syss, nej du får inget playstation av mig och Johanna, det var kul att du hittat mig med =)

I övrigt så längtar jag hem lite till familj och vänner och alla, men måste erkänna att jag trivs väldigt bra här med.
Ska försöka plugga lite och ta en liten städ stund med, ser ut som bara den här.

Ha det absolut bäst, saknar er alla!

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback