Fredagsmys!

Datum:2007-02-23 Tid:19:25:30
Idag har jag varit med pojkvännen och jobbat, göttt med lite pengar på det inte alltför feta bankkontot! Perfekt att man är ledig på fredagar, hoppas bara att jag kommer att få jobba lite på mitt jobb med, eller kanske hitta ngt annat så att jag kan fylla på med lite penar, dom verkar liksom alltid bara försvinna, fattar det inte!

Annars så har jag varit ute i stallet, det var dock en upplevelse i sig och jag är glad att det gick så bra som det gick, som alla hästmännskor vet så är blåst inte hästarnas favoritväder! Kan väl säga att de jag och hästen tyckte att det var väl kallt, båda ville bestämma men jag gick som segrare ur den striden. =)

Nu ska jag bara mysa medpojkvännen och familjen framför tv:n kolla på postkodmiljonären och min fd lärare i hetastolen! Hoppas att det går bra för honomm, vore roligt. Lite chips blir det nog med och ostbågar, suck, vet att jag sagt att jag ska komma i form till studenten men det kommer inte ske genom att jag slutar käka chips eller ostbågar iaf! Menmen, det går nog ändå om jag bara vekligen tar tag i min träning. Skulle hjälpa om det kunde sluta blåsa så man slapp förfrysa med! Tja, nu är det kankse dags för att vara lite social med!

Puss & Kram J

PS: Elin, lovar att jag ska ge dig info före och inte efter, men helt ärligt hade inte en tanke på det förra gången, faktiskt! DS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, tack Jojo! Men du, vad är nu detta? Nu har du varit sjuk igen, har du nåt knepigt virus som befinner sig i konstant smittrisk i din kropp? Du måste äta dina vitaminer, dricka ditt té och ha torra sockar. Då blir man frisk. puss

2007-03-01 @ 07:25:12
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback