Babbelbabbelbabbel

Datum:2007-01-18 Tid:19:17:13

Okey jag erkänner när jag har för mycket tid till att inte göra ngt så blir det så här, men vaddå, ingen är perfekt! (har aaaaldrig ens utgett mig för att vara det, sådetså!) alltså, varför har man en massssa tid över, när man tänker efter (dumt att göra för ofta, allt blir så krångligt då) men sen, när man väl skulle behöva ha en massssa tid, då är den borta putsväck liksom, finns ingen tid att hitta någonstans! Och då, då får man stressa och kämpa och gråta och stressa och bli lite arg och sen har man klarat nästa hinder me, men varför kan man inte spara tiden när man hade mkt tid och använda den sen? Eller för enkelhetensskull, varför kan jag ALDRIG se till att sluta vara så lat och göra det jag ska när jag har tid istället för att komma på tusen andra saker som jag skulle kunna hitta på istället och skjuta upp allt till sen? Det är ett hemskt ord, sen, det blir liksom aldrig sen och då blir inget någonsin gjort. Det är som Inga, herregud hon är HELT hopplösm gör aldrig något vettigt inte en enda gång på 18 år har hon städat åt mig eller lagat mat heller för den delen! Usch, hopplösa icke-exiterande människa, alltid ska man behöva göra allt själv!

Imorn ska jag vara hemma, ledig på fredagar alla studenters dröm! I've got it! =) Men tyvärr så lever exiterar projektarbetet fortfarande, något som jag hade behövt lägga ner mkt mer tid på, liksom tyskan men vem vet jag kanske har superkrafter någonstans att använda mig av för att klara allt i tid. Hmm, snart borde mina ursäkter vara slut, men det är alldeles för roligt att sitta här för att jag ska ta mig i kragen och plugga lite.


Okej,

Kjelldahl: sluta gadda ihop dig med min pojkvän och inse att det funkar alldeles utmärkt att leva ett liv utan att träna cykel 10 timmar/veckan, tro mig så kul är det inte att cykla! ;) Men visst, lite cykel blir det nog, med betoning på lite!

Kungen: Bara en fråga först, kom du på den själv?! (Imponerad =P) Lovar, jag ska inte glömma skyttet eller er men du, vem var det som bangade idag? (Just asking ;P) Och vad blir det för mat idag då? Kan inte bli sämre än igår, eller inte mkt va?! =)

Brorsan: Vet inte om det finns några bilder på nya frisyren, inga bra iaf, skiljer sig inte så mkt från gamla, har återgått lite till den nu med. Luggen växer så snabbt ju, ser snart inget annars. Mnemen, snälla, har min syrra NÅNSIN varit något annat än knäpp? (Som spädbarn och veckan i Turkiet räknas inte!!!) Saknar dig, borde träffas snart tycker jag! Men, ses på min student i alla fall väl?! (I really do hope so!)

Elin: Jadu tjejen, det är inte lätt med dessa kommentarer. Ska ge dig några mer så du slipper vara avundsjuk! ;) Kanske kan följa med ut i helgen ändå, får se lite. Höres om det du! Föresten, du lovade ju att fixa H&M katalogen till mig och snälla, tala om hur Gottings ABBA - konsert gick, var hon duktig?

Syrran: Att du är knäpp visste vi allihopa, men att bada på julafton,det är helgalet! =) Fast okey, erkänner, tycker om dig ändå, för det mesta, när du sover utan att prata i sömnen =P haha, nejdå! Puss & kram på dig Gumman!

Så, hoppas jag inte glömde någon nu, komemr inte ihåg vilka som hade skrivit riktigt, närminnet är som Doris i "Hitta Nemo" (Ja, jag erkänner).

Nä, imorn är det första dagen tillbaka i stallet med, ska bli kul men det får bli en uppföljning på det! Nu är det nog dags att fixa lite grejer. Ha det bäst, gå inte bort er i någon storm med blötsnö i natt, och om det finns någon vädergud, snällla låt mig få behålla strömmen i några år nu va!

Puss & Kram J


Kommentarer
Postat av: ja de ja

jo de låter bra johanna med de va litte taskigt mot mej att ja snackar i hop mej med niklas..

2007-01-18 @ 19:27:18
Postat av: Syrran

tur för dej att ja nästan alltid sover ;O men du måste erkänna va fan skulle du göra utan mej?? nee just de.. tänkte la de :P va e livet utan mitt tjöt ?? du skulle sakna de ja lovar :P
ja skulle inte klara mej utan dina pengar iaf :D haha tack för alla lån mammas present lån e på väg till dit konto :P
puss på dej

2007-01-18 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback