Back on track, almost anyway =)

Datum:2007-01-20 Tid:13:13:34
Jaha, då var man tillbaka i stallet då! Hade glömt att det fanns muskler som visst bara används när man rider och tro mig, just nu vet jag EXAKT vart dom sitter. Det känns nämligen så fort jag rör mig =S Men kul var det, hade nästan, nästan, glömt hur kul det var. Usch, verkligen jättekul är det ju. Ska rida imorn med, sen får vi se hur det går och vad grannen säger men han var nöjd med gårdagens resultat så det har väl gått bra så här långt. Ska bli kul att få greja med hästarna igen och rida några gånger i veckan, får väl se till att planera mitt liv så att jag hinne med allt som jag vill göra, för det börjar bli mycket nu.

Var hos Elin och kollade TV igår, riktigt trevligt med massor av thé och endel choklad & chips, men vad då det är ju bara Fredag en dag i veckan! (Även om torsdagar är dom nya fredagarna, fredag är ju precis som lördag allmänt kända godisätar dagar och sen har vi dom urdeprimerande söndagarna då man bara tänker på att skolan snarrt börjar igen, måste få pigga upp sig lite, sen är det måndag och tisdag & alla vet vi ju att de första dagarna i veckan är tunga och jobbigta, lite socker iform av kakor/glass/godis/chips gör livet uthärdligt och sen är det så klart lillördag även kallat Onsdag. Så det är faktiskt helt legetimt att käka onyttigheter veckan runt. Finns en enda regel som man bara måste hålla, och det göra jag allltid, endast onyttigheter 7 dagar i veckan, inte mer än så, där går faktiskt gränsen!)  
Skulle åkt till Sara idag, men med all snö och blåst så har jag fått förbud att låna bil och krav på att hålla mig hemma, så det får väl bli en annan dag, sorry girls! Hade varit trevligt annars.

Ja, då var det bara skolarbetet kvar att ta tag i, sen har jag varit riktigt duktig med att ta tag i mitt liv, men det ska ske idag, det och städning om strömmen vill vara så vänlig att vara kvar tills nästa århundrade eller så, inte för att oddsen är så höga men hoppet är det sista som lämnar en människa så jag får väl önska och hoppas så länge. Hmm, har inte varit och skjutit den här veckan men det får jag ta nästa vecka, kan inte lyckas med allt alla veckor så här i början, ett steg i taget så kanske jag kan lyckas med det här NYA LIVET!

Kollade tågbiljetter idag med, usch och fy vad dyrt det är! Kommer aldrig att ha råd med ngt annat, så jag får nog bara ta och spara och hoppas på att få jobba mycket (när jag nu ska hinna det elelr ens kunna eftersom jag inte får jobba ngt vidare längre) menmen, det kanske kan gå, vem vet?!

Nä, nu får jag nog se om jag kan jobba lite med projektarbetet, det skulle VERKLIGEN behövas.

Älskling, ledsen för igår och för imorses... Du vet att jag saknar dig & älskar dig, hörs sen!

Ha det bäst allihop, snöa inte in och blås inte bort!

Puss & Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fuck! Jädra snö! Sara som bjudit in oss till en konsert i missionskyrkan. Och jag är inte redo att besöka kyrkan utan sällskap, ja jag vet, jag är fjollig, men kyrkan/religioner skrämmer mig nåt fruktansvärt.
Ses på måndag då, eftersom du har bilförbud. puss

2007-01-20 @ 16:08:31
Postat av: Elin

johanna, imrogon är jag i desperat behov av ett snack. usch! blä. bajs.

2007-01-22 @ 20:49:36
Postat av: elin

Johanna, har man en blogg har man även ett ansvar att underhålla sina läsare med ett och annat inlägg. Imorgon behöver jag prata med dig, jag ahr gjort något dumt.

2007-01-28 @ 22:06:37
URL: http://elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback