Förlåt!!!

Datum:2007-01-29 Tid:16:42:36
Sorry guys, inte meningen att glömma att skriva blev bara så mycket annat att tänka på hela tiden plus att min daot är helt sjuk. Den bara tjuter ibalnd, jättejobbigt. Får ont i huvudet, blir stressad och gudvetallt!

Hmm, vart börjar jag. Det har varit ett jäkla väder sista tiden, strömavbrott, snö, is, mildväder och så om från början igen. Däröfr blev det ingen tripp till stallet i början på förra veckan, alldeles för kallt och jävligt för detta. Dessutom kom det snö i tisdags, massor med snö. Inte heller lyckades jag plugga speciallt mycket, borde nog inte vara ledig på fredagar för jag skjuter bara upp allt tills dess och sen hinner jag ändå inte med att göra allt, som vanligt.

Men, det belv både tid för skytte (gick rätt hyfsat ändå), stallet hans också med även om det fick bli i helgen sen blev det lite pluggande, en tripp till Jönköping (helt pank dock, endast 11 kr på kortet och inte mycket mer i plånboken innebar att jag inte ens betalade maten själv =S) Fredag och lördag kväll var dock ingen fest att tala om, hemma framför TV:n i soffan och myskläder, men trevligt var det ändå.

Nu har jag äntligen skrivit klart en del av projektarbetet och är nog dags för mig att fixa lite mat om jag ska hinna äta innan boxersizen, lyckades övertala André till att följa med ingen av syrrorna får ju (sjuka båda två) menmen nu slipper jag ju åka själv så det blir bra.

För alla er som undrar så gick psykologin sådär, men jag överlevde ju iaf plus att Ida va me i min grupp, perfekt!

Läste föresten att folk använder sina bloggar för att skriva om sina sexuelladubbelliv, men inte jag. Stog till och emd små uttdrag ur bloggarna och det värsta av allt, det stod om Uhamn! Men eftersom vi snälla små flickor (även Gotting & Elin) bara skriver normala saker och inte har några dubbelliv så behöver ni inte oroa er! =)

Hade bäst ute i kylan små vänner!

Puss & Kram J

PS: Elin, det e lugnt, så farligt var det inte fast det kankse inte ska bli någon vana... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback