Nytt år = nytt liv?!

Datum:2007-01-17 Tid:19:53:30

Usch, är det inte nu man ska börja vara sådär duktig och träna och äta nyttigt?
Borde man inte vara pigg och glad med efter ett helt jullov? Just asking  För jag är då inte det minsta pigg känns som om det har varit vardag i evigheter redan. (För att vara exakt är det 9 dagar sen vi började skolan, helgen inräknad) *Suck* det är redan tråkigt. Dessutom så har jag varit hemma hela veckan för att jag bara mår illa hela tiden, är trött på att vara hemma, men samtidigt är inte skolan jättelockande.

Borde ha hunnit med en massa saker redan, men inte då! Varför tar man aldrig tag i saker innan sista minuten så att man stressar ihjäl sig, nästan iaf, när man i självaverket hade haft möjlighet att ta tag i saker och ting låååångt innan dess?! Typiskt mig, men är svårt att göra saker utan dedline, blir så fritt då. Frihet i all ära, men för mycket är inte bra för mänskligheten. Vi har haft så slite av den varan för länge så att vi inte vet vad vi ska göra med den när vi får för mycket! Aaa, det var ju en tanke.

Saknar pojkvännen igen (Hör dig Elin, hör dig! ;)) Vet att jag inte ska klaga, har ju iaf ngn, men shit va allt blir tråkigt och jobbigt när han inte är här. Okej, kan ringa och skicka sms och brev och mail och vad man nu mer kan göra, telepati?!, men är inte samma sak ju! och vad ni än trodde, 40 mil ÄR långt det är JÄTTELÅNGT när man saknar någon. Usch, bara några veckor kvar nu älskling, sen är får vi träffas igen!

Kanske ska ta tag i mitt liv, (undrar hur många gånger jag har sagt det bara idag?! Lyckas aldrig riktigt med det), har en massa att göra egentligen. Men de får nog bli imorgon, snart dags för O.C ju! Har iofs redan sett de här avsnittet men, kan ju ha glömt någon detalj sen sist  =P

Jag älskar dig grabben & förlåt för allt igår! Saknar dig <3

Puss // J


Kommentarer
Postat av: Kungen

glöm inte skyttet=)

2007-01-17 @ 20:14:16
Postat av: kjelldahl

ja de låter bra johanna;P e de inte dags att börja cykla litte nu till våren??;P

2007-01-17 @ 21:43:52
Postat av: Älsklings Tjejen

Du borde lyssna mer på mej.. haha du vet ju att ja har bra ordning på mitt liv som alltid ja sa ju att du skulle följa me på kärringgympan sa ja inte de ?? ahah aja boxning på månda då kan du räkna me ont o kroppen.. men de e lungt snart blir du lika stark som syrran ;)

2007-01-18 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback