Vår & Sommar

Datum:2007-01-30 Tid:20:58:11

Har kollat i vår & sommar kataloger senaste veckorna, bara drömt mig bort.
Längtar verkligen efter sommar och sol, sol och bad, glass och jordgubbar,
klänning och kjol, linne och shorts och solglassögon och bikini!
Visst, kan ha allt det där nu med, men blir inte samma sak ju! Saknar sommaren, längtar verkligen.
Delar av den här sommaren blir svåra att slå, men det ska nog funka! Får göra mitt bästa.
Just nu vill jag bara kunna slänga på mig ett linne och ett par shorts och gå ut i solen eller varför inte, g´å en promenad i solsken på vårkanten utan jacka (suck) att skriva om det gjorde inte saken bättre.
Lääääääängtar såååååååå efter att snön ska försvinna och våren anlända, sen kan tiden stanna tror jag...

Vet inte om jag vill ta studenten, vill jag verkligen sluta skolan och kastas ut i verkligheten?! Är inte helt säker men som om jag har något val direkt. Menmen, ändå, skrämmande tanke att man måste fixa allt själv sen, inte bara att glida omkring och låta andra sköta det jobbigaste. Det klart att jag vill ta studenten föresten, självklart! Men det är skrämmande, det är det!

Nu e det bara 3 dagar kvar, sen, sen... Ja det ni, vad händer på fredag måtro?! JO, min älsklings grabb kommer äntligen hem! Saknar dig jättemycket, men snart e du ändå här! (Tyvärr innebär det att jag ska skämma ut mig med... (Har liksom lovat att jag ska lära mig att åka skidor och ehh, ja... lovade mig själv att inte gnälla heller utan att vara snäll och trevlig hela tiden, får väl se hur många löften som hålls, men en sak är säker, finns det snö komemr jag stå på ett par längdskidor i helgen. Så en liiiten varning, undvik alla skidspår för säkerhets skull!) 

Skulle som vanligt ha pluggat mer än jag har gjort idag, men vaddå, har iaf läst ut min tyskabok, bara ressensionen kvar, menmen... Dessutom har jag hunnit tillbringa en stund i stallet och det var lika trevligt som vanligt även om jag längtar efter snösulor och broddar så att jag ska rida ut med! 

Ha det bäst alla sötingar och snälla undvik alla skidspår för allas bästa, kan tala om när jag inte längre är en livsfara!

Puss & Kram J 


Kommentarer
Postat av: elin

haha, johanna på skidor, detta vill jag se! BAra för att reta dig kommer jag lätt dra ut på ett långpass i helgen, och jag lär nog mest pulsa snö på golfbanan bara för att få se dig...
förresten, nämde jag mitt nya smeknamn, "Elin- minisadisten"??:P

2007-01-30 @ 21:18:36
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback