Mys-pys

Datum:2007-07-01 Tid:18:23:01
Igår hade vi myskväll med film och mat, Jag, Elin, Sara & Pojken... Rikitgt trevligt var det... Lugnt och skönt med två filmer, som enligt mig var så där, men vaddå, film var det ju! Hmm, somnade visserligen under den sista, men tja, jag var trött!

Firade en av syrrorna först, hon har fyllt år i veckan. Lite fika i hennes lgh innan vi åkte för att köra "svärföräldrarna" till en fest och sen för att handla mat...

På det stora hela var det en lyckad dag där jag började med en ridtur, vilket för övrigt påminner mig om att jag behöver åka och shoppa lite.... Är nog snart dags för det... Sällskap någon?!

Den här veckan har gått fort och oändligt långsamt, ibland har tiden bara flutit iväg och andra stunder har jag hoppats att klockan kunde öka takten lite... Konstigt nog, och det har jag upptäckt helt själv, så går den förbannat långsamt när man hela tiden stirrar på den, det händer liksom ingenting alls. Och det mina vänner, det är frustrerande.

Har bott hos pojken i en vecka nu, och vad han än säger så kan man inte alls göra samma saker hos honom som hemma och det blir mkt tråkigare. Usch, ibalnd har jag verkligen inte haft ngt alls att göra...Men läst böcker har jag gjort, fast det blir också lite tråkigt i längden, men kankse kankse blir jag lite mer bildad av det hela iaf.

Har tänkt på en sak, varför ska alla viktiga saker som man vill veta snabbt ta så lång tid att få reda på? Tänk vad mkt mindre oro jag skulle sitta inne med om jag slapp tänka på undrar om jag kommer in på skolan, undrar om HAN kommer in, undrar om vi får lgh, undrar om vi har råd med allt, undrar undrar undrar... Erkänner att jag är bra på att undra men, snällla jag vill ju veta... Just nu ligger hela framiden som i en dimma, oåtkommlig precis framför näsan på mig, så nära och ändå så långt bort. Det stör mig trots att det inte finns ngt jag kan göra, det irriterar mig ännu mer, att jag inte KAN göra en enda sak åt det!

Hjälp någon! (äh, inte du Tant A ;P)

Puss & Kram

Jsan

Kommentarer
Postat av: Evve :)

Gumman, jag följer jättegärna med dig och shoppar någon dag :) Vore kul att se dig sanrt i vilket fall. Kolla in min blogg om du vill evelinafritzson.blogg.se
Kramar Evve :)

2007-07-05 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback