Tids nog kanske till och med Fred på Jorden är en möjlighet!

Datum:2007-07-14 Tid:14:45:53
Ja, just nu känns det så. Mycket har gått min väg det sista
och jag erkänner att jag tog lite hjälp ovanifrån vilket tycks ha fungerat utmärkt.
Något att rekommendera kankse?!
Vad har hänt nu då?
Jo, Jag och Älsklingen står först i kön på en 3:a i Varberga i Örebro.
Ngon som vet något om området? Infromation är välkommen!
Jag, är lite nervös för att vara ärlig, ny stad, nya vänner, flytta hemifrån och allt!
Det här är stort!
Tja, har börjat kolla datorer, skrivbord,soffor, soffbord, TV-möbler m.m. Shit vad dyrt allt är!
Menmen, hittat en superfin soffa, soffbord & TV-möbel som jag ska köpa, sen ska Älsklingen köpa lite annat och lite har vi sen innan!

Hmmm. Är dags att klar göra detta! ALLLA våra VÄNNER är VÄLKOMMNA att BESÖKA oss I VÅR LGH!
Vi ska se till att ni får tak över huvudet vid besöket även om det skulle kunna innebära sova på soffan, golvet eller vad som nu finns tillgängligt! Men själv klart är ni välkommna och tro mig jag kommer sakna er så himmla mycket också, det kommer inte bli lätt att åka utan er!

Tack till alla er som skickat sms, mail, inlägg, ringt eller muntligt framfört er glädje över att vi båda kommit in på Universitetet!  Det betyder mycket för oss båda!

Har kollat i så många kataloger och på så många internet sidor att jag snart kommer drömma om möbler och datorer! Men, det är jätteroligt! Hoppas bara att vi får råd med allt och att det här kommer att gå bra! Lite nervöst som sagt!

Ha det underbart allihop! Och ni, kolla ut genom fönstret, det regnar inte!

Puss & Kram

Jsan

Kommentarer
Postat av: Sis

Snälla flytta inte:/ ja vill inte bli själv här, du får välja antingen ta me mej lr inte flytta ;) ja brular ju inte va ivägen så mkt så de ska nog gå fint lr :P haha

2007-07-19 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback