Vänta ett ögonblick så ska jag koppla dig vidare!

Datum:2007-07-25 Tid:19:19:36
Jag hatar dom orden! Vet inte hur många gånger jag fick höra dem igår!
Alla som umgicks med mig under modevisningstiden vet hur mycket jag hatar just de orden!
Och igår var dagen då jag fick höra dem om och om igen, när jag försökte få ram lite info om lägenheten.
Tills slut var jag helförvirrad och hade upprepat mitt ärende femtioelva gånger och var trött på mitt eget tjat.
det ni!
men det löste sig så bra det kunde efter om ständigheterna och jag skulle få se bilder på lägenheten eftersom att det inte var möjligt att få någon visning i helgen. Tyvärr så funkade inte det heller, hade bara missade samtal från bostadsbolaget men inga bilder så det får jag kolla upp i morgon. Menmen, en god nyhet med lägenheten är att den ska totalrenoveras och vi får själva bestämma hur vi vill ha det, utefter vad de har att erbjuda såklart, men ändå! Shit, det kan bli superkul juh! En liten nackdel är att dom ska fixa det under hösten, efter att vi har flyttat in. Men pappa ska ringa imorn och se om det går att ändra på, så att dom kan fixa det innan vi flyttar in! Det vore toppen för alla tycker vi, eftersom att dom då slipper ta ett rum i taget och flytta omkring på alla våra möbler och bra för oss för att vi slipper leva med hantverkare i vår lägenhet. Hoppas verkligen att pappa kan fixa alltihop, det vore underbart!

Annars så är väl allt bra, utom att dagen på jobbet var riktigt jävlig! Har ALDRIG varit så mycket att göra, alla sa att det var superjobbigt och att vi inte varit med om något liknande. Shit, det var inte alls kul! Menmen, städade 5 rum idag och flyttade in och ut en massa folk! Det gick rätt bra ändå, men jobbigt, gnälligt och smärtsamt var det.

Ne, nu får jag nog vara lite social med min familj. Ha det underbart!

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback