Väntar, väntar & Väntar lite till

Datum:2007-07-10 Tid:10:02:21
Jag håller på att bli knäpp, fulltsändigt vrickad! Jag hatar att vänta på beskedet från högskolan, hatar att inte veta. Först stod det att infon skulle finnas senast klockan två igår,sedan tidigast klockan sex och nu står det under dagen! Jag blir knäpp på skiten! Kan dom inte bara klämma ur sig ett besked så att det är gjort. Newjdå, nej! Istället får både jag och pojkvännen undra och undra och vänta och vänta! Heeelt jäkla värdelöst! Det är ju så tråkigt också...

Så just nu sträcker sig mina framtidsplaner tills typ mitten eller slutet av augusti, för så länge har jag jobb, sen är man arbetslös då! Jaha, vilket liv jag lever. Usch, usch, usch. Jag vet att jag är gnällig och att det inte hjälper men allt är så frustrerande, sen, beroende på vad svaret är så kommer jag väl vara sur över att jag vet med, men men, det tar vi då.

Igår var jag och pojkvännen och kollade på hans syrra när hon tävlade. Det spöregnade till och från, men lite regnande de hela tiden, jättelerigt var det och tusentals bilar, ungar, cyklister, cycklar, föräldrar & hundar... Men de va kul att kolla in henne även om det var en del vurpor och annat dumt! Menmen, hon var hel och nja, inte ren men ändå! 

Ne, nu ska jag se om det har kommit in någon ny info och sen gå ut och gå lite, solen skiner ju ändå lite till och från så det är väl bäst att passa på.

Ha det underbart bäst allihop och glöm inte att solcremen lätt försvinner när det rengar så här mkt, det är då man bränner sig! 

Puss & Kram

Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback