Midsommar, Jobb & Regn

Datum:2007-06-25 Tid:15:59:46

Då var det måndag igen då, men idag är jag faktiskt ledig! Känns super efter att ha jobbat heeeeela helgen,
men mkt pengar blir det och det är ju alltid bra!

Usch, läste precis Elins blogg och blev deppig...
Lauren har åkt hem igen och fast att jag knappt känner henne så känns det jättesorgligt och tråkigt!
Tänk då hur Elin känner, lider med dig gumman!

Midsommar var en härligt regning helg, precis vad man tänker på när man hör orden svensk sommar och midsommar! Men det var väääldigt trevligt även om mitt firande avslutades tidigt. Efter att ha jobbat hela dagen var jag trött och sliten och orkade inte med så mkt fest, men den som blev var helt perfekt! Sen skulle jag upp och jobba resten av helgen, så det fick jag ju ta med i beräkningen med. Stackars pojkvännen följde med och avslutade sin kväll tidigt han med!

Senaste tiden har varit bra, mkt har handlat om jobb och att göra ingenting alls dess emellan men det är trevligt det med ibalnd. Har ett nytt projekt på gång också: Jag ska göra ett album men bilder och kommentarer och roligheter från typ hela året och sen om speciella tillfällen och allt möjligt. Lite bal, lite student, lite kompisar, lite familj, lite pojkvän och lite blandat, lite som ett collage fast i albumformat, kommer inte ihåg vad de heter men finns ju ett ord för det.... Hmm, hoppas att den blir bra och rolig.

Nä, kanske är dags för lite fika innan jag ska bege mig till stallet, greja me hästarna, hem, duscha och tillbaka till pojken.

Saknar er alla massor! Får ta tag i det här med att prata i telefon, är ändå mer eller mindre världsbäst i den konsten så varför inte passa på att ägna mig åt den?!

Ha de så bra allihop och drunka inte i regnet om ni försöker sola mellan skurarna!

Puss & Kram

J


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja usch och fy.
Men nu är det bara ett år kvar tills jag själv får flyga över Atlanten...
Scrapbook? Är det det du tänker på? Isf kan du få inspiration från min!
puss

2007-06-25 @ 19:38:57
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback