Då var det Fredag igen!

Datum:2007-03-02 Tid:17:09:41
Veckorna verkar bara spinga iväg, snart kommer jag att sitta där sista veckan i skolan och undra varför jag inte har fixat allt jag borde fixat innan studenten, menmen, vem vet jag kankse kommer ikapp! Just nu känns det som om jag ligger efter, men det gör jag ju inte egentligen...

Varit och jobbat ihop med pojkvännen idag, men bara en liten stund och jag var mest med som sällskap, sen åkte vi hem och fikade; riktigt mysigt! Nu i eftermiddag har jag städat, ska plugga lite nu och sen ska jag åka hem till honom och tillbringa kvällen med hans familj. Imorn ska vi åka och köpa tyg till min balklänning, hoppashoppashoppas, att det finns i rätt färg och allt som jag vill ha! Samaragdgrön ska den vara, det har varit bestämmt huuuur länge som helst i min värld =) Ska kolla hur mkt pengar jag har, men blir nog lite nya kläder och kanske ngt par skor, vem vet! Åååh, längtar verkligen för jag är riktigt sugen på att shoppa lite, var så längesen nu. Måse köpa lite nytt smink med, för mitt börjar ta slut.

Kanske skulle ta och plugga lite, har anteckningar att renskriva, prov att läsa på inför och ett projektarbete att skriva. Kommer aldrig bli klar med det sistnämnda känns det som, men det är väl bara som det känns. Usch, jag tycker inte alls att det här är kul, menmen det är väl bara att ta tag i det nu och skriva lite så att jag kommer ngnstans. Har ju två prov nästa vecka och jag har bara börjat att plugga till det ena, så jag komemr ha fullt upp med det i helgen med, usch usch usch.

Ha det bäst allihop, drunkna inte i all stress som vi har idag! ;)

Puss & Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback