Jobbigt med krångel & att sova själv igen....

Datum:2007-03-04 Tid:21:25:19
Nu när jag och min projektpartner försöker att vara duktiga och träffas på en söndag och allt för att jobba och fixa, självklart så ska det då krångla! Usch, fattar inte att allt måste vara så krångligt. Nästan hela utgångsschemat har vi fått ändra från vår första idé och då är vi ändå långtifrån klara, tycker inte alls att det är kul med alla problemen! Menmen, det löser sig väl men usch vad krångligt det blir när inget gör som man vill.

Så har pojkvännen åkt tillbaka till skolan igen och jag förväntas att sova själv i några veckor innan han kommer hem igen och jag får sällskap, ledsen men usch vad fort man vänjer sig vid att ha ngn där, även om man kan få små utskällningar mitt i natten för att man letar efter täcket som ngn annan sparkat ner på golvet och man fryser väääldigt mycket utan det. ;) Men, det är ju så svårt att somna själv sen, är ju ngn som saknas. Men jag börjar ändå bli lite van vid att det är så här, fast inte helt ändå. Saknar dig när du inte är här grabben! (Har dock värsta snygga bilden på mobilen nu, så jag kan kolla på dig lite varje dag om jag vill).

MMM, klänningen kan nog bli bra när den blir klar och jag har tyg och allt... och ja, jag har bytt strumpor och går inte ut med blött hår heller, så jag borde inte fått ngt virus tills imorn.... plus att jag har prov, så det får nog bli skolan oavsett tror jag, inte mkt till val där inte. Men det e skönt att ngn oroar sig lite ibalnd, ngn som håller koll! Tack E!

Ne, veckan som kommer blir inget kul alls. Har prov imorn och på onsdag och hur ska jag hinna med det, projektarbetet och modevisningen plus allt annat?! Jag har inga svar men har en liten känsla av att trningen imorn kommer att få skjutas på tills nästa vecka, för jag kommer aldrig att hinna plugga in allt på tisdag kväll, inte en chans.

Dags att hoppa in i duschen och sen plugga lite mer innan jag somnar, ringa och säga godnatt till älsklingen med.
Ni får alla ha det superbäst. Massa Pussar & Kramar från J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback