Sjuk, Sjuk, Sjuk

Datum:2007-03-01 Tid:22:36:42
Japp Eiln, du har nog rätt... Fattar inte varför jag ska bli sjuk hela tiden. Får feber, blir förkyld och så hela tiden och dess emellan så blir jag så tröttoch orkelslös. Ändå har jag inte haft alls mkt att göra på sista tiden, men nu kommer det att bli ett helt helvete! Den här månaden kommer inte att bli kul alls, har prov, inlämningar och modeviningen plus en stor redovisning och sen har man ju projektarbetet över sig hela tiden med. Det tar tid och är krångligt, men jag gör så gott jga kan och får ju hjälp av gruppen så det funkar ju.

Nu är det mkt som ska hinnas med, städa, plugga, rida, träna och fixa med modevisningen samti´digt som jag vill träffa pojkvännen så mkt som möjligt nu när han är hemma... Kan ju dröja innan vi ses nästa gång liksom, jag kommer ju inte kunna åka upp den här månaden iaf, inte en chans... Tyvärr, men jag kommer väl inte hinna med mkt alls den här månaden, det kommer bli ufft. Får nog verkligen anstränga mig och planera mkt för att jag ska kunna få ihop tiden till allt som ska göras. Men det brukar ju alltid lösa sig på ngt sätt, det gör ju alltid det.

Jag var och kollade på ett sommarjobb idag med, fick en rundtur och så så att jag vet lite vad dt handlar om innan jag ska söka... Vill gärna veta lite innan jag söker dit, vet inte hur jag ska göra n men tänker bestämma mig imorn och skicka in papperna så att jag verkligen får ngt jobb med, vill ju hinna tjäna ihop så mkt pengar nu i sommar som möjligt så att man har ngt att leva av senmed... Usch, sen det låter så jobbigt och samtidigt kul. Kan inte bestämma mig för om jag längtar eller bävar för studenten och allt som kommer med den.

Menmen, nu ska jag lägga ner detta häringa och sova lite tror jag. Prata med pojkvännen inna dess med, vara lite social.

Ha det bäst allihop!

Puss & Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback