Snart, snart, snart...

Datum:2007-05-11 Tid:16:59:54
Nu är det snart slut på alla prov och inlämningar, snart slut på alla lektioner och snart slut på skolan. Önskar bara att det var imorn elelr ngt för jag är så trött på alltihop. Är så svårt att fokusera nu de sista och verkligen anstränga sig så mkt som behövs. samtidigt vet jag inte som jag riktigt fattat att jag snart ska ta studenten, shit liksom, snart är det dags att börja ta mer ansvar sjävl. Ett prov och en inlämnig kvar, sen är det jobbiga över.

Snart snart snart kommer förhoppningsvis älsklingen in genom dörren me, skanar honom sjukt mkt. Känns som evigheter sen vi träffades sist, men är väl inte så många  veckor sen egentligen... Nu väntar en helg tillsammans i alla fall och senkommer han hem nästa helg och till studenten så nu får jag träffa honom mycket =)

Har  ägnat hela dagen åt att städa och tvätta och fixa, känns så där kul omman säger så, men var helt klart behövligt. Resten av helgen väntar tid i stallet och med skolböckerna och men pojken min...

Ha det underbart och regna inte bort i det svenska sommar vädret! ;)

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Elin

OJA, Sommaren 07 skall bli sommaren med stort S!
OM jag följer med? OM? Jojjo, jag kommer vara överallt hela tiden på den där festen. Jag har blivit inbjuden till förfesten, så jag hoppas den inbjudan fortfarande står kvar:P Jag vill inte att ni tar studenten. Jag måste prata med dig om detta.. PUSS

2007-05-19 @ 11:50:15
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback