Pepparkakor, tända ljus och thé

Datum:2007-11-27 Tid:20:24:49
Myser bara en massa.
Ska plugga, ska ska ska
Men de händer inte så mycket.
Har tända ljus överallt känns det som, ger sån skön känsla.

Har pratat med mamma och Sys, längtar hem lite,
klart vi ska baka pepparkakor.
Ska jag göra i veckan också, på fredg ska det nog bli.
Städa ska jag också göra, på riktigt.
Längtar efter det, jag är sjuk jag vet.

Funderar på julklappar med, ingen som har ngra tips?
Vad ger man till sin pojkvän, hans syster och min?
Usch, jag vet inte.

Det är snö nu, kallt, mörkt.
Får sån julkänsla, vill att det ska vara jul snart.
Har lovat Johanna glögg och pepparkaksfika till tentan/advent...
kul kombination eller vad?!

Kankse ska ut i helgen, om vi har tur.
Alexnadra har en kompis som ska komma ner och hälsa på.
Kankse kan mysa på söndagen eller lördag eftermiddag då kanske.
Vem vet.
Nej, nu måste jag nog ta tag i mitt liv.
Seminarie imorn och på torsdag,
Sen sen ska jag bara göra som jag vill och plugga, men på mina villkor.

Hade bäst och halka lugnt!
Puss & Kram

Jsan

Kommentarer
Postat av: Älsklings syster

till din söta lillasyster kan man alltid köpa playstation o singstar ;) haha de skulle hon uppskatta väldans mkt

2007-11-30 @ 18:52:06
Postat av: Elin

Jojo, det är lugnt att inte plugga, jag skulle ha pluggat idag och har inte gjort det. Vet du? Jag håller på att ta körkort, så i vår någongång kommer jag och hälsar på! Om jag får såklart! Puss

2007-12-06 @ 19:55:17
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Johanna

Vad kul att hitta dig....:D

2007-12-13 @ 20:19:37
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback