Tidsbrist

Datum:2007-11-25 Tid:19:46:32
Usch, jag erkänenr att jag har problem med att hinna med det här.
Känns surt, tycker ju att det är kul =)
Men jag gör ett försök nu att ta tag i mitt liv lite.
Var hos Alexandra nyss i hennes nya lägenhet, superfin och jättecharmmig =)
Hur trevligt som helst med lite fika, promenad och en massa prat.

Annars så har vår lägenhet fått sig en upppiffning genom tavlor på väggarna och en ljuslyckta i fönstret!
Tack alla mammor och pappor för det!
Väldigt uppskattat.
I övrigt så har vi väldigt mycket att göra i skolan, även om jag inte fattar allt som jag borde fatta så hoppas jag att det kommer att gå bra ändå coh att mina gruppmedlemmar inte kommer att hata mig alltför mkt.
Suck, det är tungt nu.
Annars så har jag lite julkänsla, köpte pepparkaksmått idag, så i veckan eller till helgen kan det bli lite ppaparkaksbak om vi har tur.
Ska städa då med, för det har jag inte hunnit varken i veckan eller nu i helgen, vilket betyder att jag tycker att det är jätterörigt och äckligt fast att det inte är det.

Igår tog jag en liten spastund för mig själv, så nu har jag nyrakade ben, nymålade naglar och testat mitt body butter som jag fick av mamma efter deras Sthlms resa.
Själv hoppas jag också på att åka till Sthlm efetr tentan, men jag vet inte helt hur det blir än, inte bestämt oss eller bokat ngra biljetter/hotell än.

Nej, nu är det nog dags för lite plugg innan jag ska ägna mig åt tv: n och sambon =)

Saknar alla där hemma, men jag kommer hem till jul.
Ses snart och halka inte omkring för mkt i slasket =P

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Älsklings syster

Du o ja måste baka lite pepparkakor när du kommer ham =) saknar dej syster

2007-11-26 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback