Hemgång

Datum:2007-10-24 Tid:15:35:33

Snart är det dags att åka hem igen,  imorn eftermiddag bör jag vara hemmahemma.
Med andra ord i Uhamn igen.
Längtar faktiskt efter att komma hem till familj, vänner och katterna =)
Har saknat er alla, så himla mkt.

Här hemma har det hänt både det ena och det andra sedan sist.
Jag har klarat första kursen på Juristlinjen i Örebro och har därför numera 6 högskolepoäng =)
Det känns jättebra.
Och jag har klarat första delen av den kursen vi håller på med nu, bara tentan kvar.
Den är jag nervös för, alltså tentan, känns jättestort och svårt men jag hoppas att jag ska kunna klara den.

Annar så har jag och älsklingen vart ute och ätit middag ihop med min basgrupp och en pojkvän till.
Det var under middagen som jag och den andra Johanna (också Andersson) kom fram till ännu fler saker som vi har gemensamt. Vilket under kvällen ledde till att vi tillslut blev tvillingarna.  
Så numera har jag en tvillingsyster ;)
Nej men ärligt, vi är väldigt lika i många fall och väldigt olika däremellan.
Väldigt kul tyckte vi.
Efter en trevlig middag var det partyparty på gång, vi blev dock färre och färre under resans gång.
Tillslut var vi endast 5 kvar, 2 par och en singelkille... Han hade inte alls så kul.. konstigt nog =P
Men för att summera kvällen med två ord: trevligt och skrattigt =)

Efter det så har vi haft en hel del skola, föreläsningar och hemma jobb.
Hade en kompis och hennes dejt på middag förra helgen.
Också väldigt trevligt.
Sen har jag cyklat lite.
Facebook tycks alltid vara ett sätt att fördriva tiden.
Lagat mat har vi gjort en del med, jättegott och mysigt.

Vi har det med andra ord väldigt bra, jag är nöjd med livet här och hoppas att skolan kommer att gå bra.
Alla nya människor som vi har lärt känna är helt underbara och jättetrevliga.

Det var en liten uppdatering över vad som har hänt under sista tiden.
Ska försöka ta mig tid att göra fler uppdateringar snart, lovar att bättra mig.

Hade absolut bäst.
Saknar er alla.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kära du! Synd att jag inte är hemma den här helgen! Hade varit kul att träffa dig vännen! Men facebook är ju bättre än inget. Haha! Ha det bra! Puss och kram

2007-10-25 @ 23:27:42
URL: http://elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback