Life's an amazing thing

Datum:2007-09-20 Tid:16:44:27
Jag är kär i min sambo!
Jättekär, vilket är bra eftersom att vi är tillsammans =)
Med andra ord, vi har det bra och det funkar att bo ihop.
Vi pluggar ihop, äter ihop, går på föreläsningar ihop, sover ihop och tja, vi lever båda två fortfarande!

Jag tycker att jag har kommit in i pluggandet, känns som om vänskapskretsen har ökat i omfång och jag trivs väldigt bra här även om jag självklart saknar alla underbara vänner och längtar hem ibland med.
På tal om hemma så kommer vi hem den 27:e för er som inte visste de =)

Känns som om jag är inne på rätt spår med allt det här, hoppas att det blir bra nu, att jag klarar av skolan och allt runt omkring. I helgen ska jag träffa en tjej med hästar så jag ska få börja rida igen med. Just nu hoppas jag att jag ska komma igång med träning med så att jag kan skaffa mig lite kondis, kan vara bra. 

Ne, vet inte vad jag ska skriva mer. Tror att det får räcka för den här gången.
 
Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback