Some things never change

Datum:2007-09-27 Tid:00:17:00

Jag längtar hem just nu, så det är skönt att veta att imorgon så ska jag åka hem.
Efter föreläsningen så ker vi, direkt.
Längtar efter mammas mat, skogen, att bara vara hemma med familjen och min katt saknar jag!

Idag skulle jag vara duktig och plugga, blev inte så jättemycket men lite har jag i alla fall gjort.
Är lite nervös för att det kommer att bli jättetufft i skolan i fortsättningen.
Tänk om det går skit då, tänk om jag inte klarar det?
Många tankar kring det som svävar runt i mitt huvud. 

Pratade med Ida häromdagen och oj vad elaka vi var, men det var skönt att få prata med ngn som man känner så väl och att bara få säga exakt vad man ville. Ingen som vet, ingen som tar skada och ingen som bryr sig! Underbart att få prata av sig. Tack vännen!

Tack Jennie också! Kändes bra med en kommentar från dig! Saknar dig gumman och hoppas att du blåser lite värme och solbränna på mig, det kan jag behöva! =)

Drömmer fortfarande om att allt ska bli perfekt, tror nog att det är möjligt. Kankse är det sorgligt men det ger mig hopp. För om allt kan bli perfekt så kanske vi alla kommer ta vårt förnuft till fånga och rädda både vår planet, främlingar och vänner och alla andra som skulle behöva en hjälpande hand. Låter naivt, jag vet. Men jag sa att det var en dröm och att jag vill tro, vill hoppas, sa inte att jag verkligen tror på det. Men jag vill inte ge upp hoppet än, kanske kan vi människor fatta bra beslut också. 

Jag tror att jag behöver sova lite, kanske är trötthet som får mig på filosohumör, fast kanske inte... 
Jaja, i helgen ska jag alltså hem och träffa min familj och vänner och det ser jag framemot. 
Gillar det här stället och mina nya vänner, men jag saknar ändå alla er där hemma, ni fanns där först! =)

Hade bäst, skynda långsamt!

Puss & Kram
Jsan
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Fan då att jag inte var hemma när du väl var det... När kommer ni hem nästa gång? Snart hoppas jag! Innan jul? Saknar dig tokigt mycket! puss

2007-10-03 @ 07:52:53
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback