Uppdatering

Datum:2007-09-25 Tid:20:34:10
Tja, vad ska man säga.
Regnar gör det alltför mycket, folk här spelar hög musik titt som tätt.
I helgen var det slapp, städning, plugg och bakning som gällde.
Igår var det föreläsning och sen var jag hos Alexandra på kvällen och fikade.
Idag var det tvätt, tvätt, tvätt. Fattar inte hur mycket kläder vi har...
Sen var vi på universitetet och fixade böckerna till nästa kurs.
Och sen träffades jag och Alexandra för att shoppa lite.
Slut på smink hos oss båda.
Efter en fika var jag på väg hem igen.
Sen hamnade jag här.
 Inget jättehändelserikt liv måste jag erkänna...

Men ne, det är inte så farligt.
Det kommer att bli så mycket sen att det är skönt med lite lugn före stormen så att säga.
Är så råkallt i regnet så nu sitter jag och kurar i soffan med en filt.
Snart dags för lite thé och mango tror jag... Kankse mangothé dessutom, who knows?

Är väldigt nöjd med lägenheten även om jag ibland skulle vilja flytta den lite närmer skolan.
Trivs väldigt bra med gruppen i skolan.
Hoppas dock att vissa kankse anser att jurist inte är deras grej, för 140 stycken är lite väl många i en klass för min smak i alla fall.

Tja, dags för lite kvällsfika tror jag.
Hoppas att ni har det bra allihop.
Tack för kortet Elin!

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag onskar jag kunde skicka hem lite varme till dig vannen :) har dor man typ utav varmen :S hoppas vi ses snart o att du har det kanon daruppe! PUSSS

2007-09-26 @ 06:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback