Dress Like a Princess

Datum:2008-04-20 Tid:10:58:03
Dags för veckans personlighet igen, ngt försenad som vanligt ;) Den här veckan är det precis som de senaste en bloggerska vars blogg tillhör en av mina absoluta favoriter och som jag läser så fort jag har tid att ta mig an en uppdatering i bloggvärlden. Dress Like A Princess är en utomordentligt rolig, intressant och väluppdaterad blogg. Den är fylld med kändisbilder, andra bilder, vill-ha-objekt och outfitbilder. Det kan vara alltifrån superfula saker att skratta åt till superfina saker att drömma om. Jag upplever att det är en mix av det bästa med en personlig touch och små smygtittar på tjejen bakom det hela. Det blir aldrig tråkigt utan bara intressant. Så har du inte kollat in den här bloggen än så är det på tiden att du gör det nu, dessutom brukar kommentarer alltid generera i ett sött & snällt svar. Därmed är veckans personlighet nu officiellt utsedd och det är Dress Like a Princess =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback