Fredag

Datum:2008-04-11 Tid:09:06:19

Äntligen fredag, vet inte om det hälper så mycket för jag lär väl vara tvungen att plugga hela helgen ändå.
Fast helg är ju alltid helg. Har hunnit med att läsa igenom rättsfallet, skriva rättsfallaskoncentratet och ätit frukost än så länge. Tänkte att jag låter koncentratet vila nu, det kommer krävas lite omarbetning och så men det ska ju inte in innan i slutet på nästa vecka så jag koncentrerar mig på frågorna som ska in först. Tar inte jättelång tid att rätta koncentratet ändå så det räcker att jag sitter med det kvällen innan tror jag. Frågorna är jag däremot mer osäker på och vet inte riktigt hur jag ska göra där, men N kanske kan hjälpa mig lite. Han har ju redan skrivit sitt så jag kanske kan få se hans upplägg iaf. Bäst att sätta igång direkt så att jag hinner med lite mer innan latinogympan, har två timmar på mig att göra ngt vettigt nu. Sen blri det alltså träning, lunch och efter det närmar sig tvättiden och städtime misstänker jag. Vad hittar du på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback