God morgon

Datum:2008-04-08 Tid:10:25:26
image238
Bild från posh24.se

Varför blir det aldrig som man tänkt sig?
Jag skulle alltså gått upp vid 7 för att hinna med en rask promenad före frukost.
Med min tidsplan skulle jag vid det här laget ha pluggat en stund, har jag det?
Nejdå, jag försov mig för att jag somnade om, åt frukost till Sex and the City och nu sitter jag här.
Suck, jag har blivit världsbäst på att inte följa mina egna planeringar fastän jag fortfarande är bra på att planera.
Jaha, det är väl bäst att göra så gott jag kan nu för att ta igen förlorad tid.
Med andra ord ska jag ta och sätta mig med min bok och försök vara ytterst effektiv ett tag.
Kanske ska ta och fixa lite kaffe för säkerhetsskull och ta direkt så jag slipper somna.
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback