Lördag

Datum:2008-04-19 Tid:16:19:41

image264
Bild från photowall.se

Idag är det så inte min dag. Allt har krångkat och jävlats heeela dagen. Vad ajg än har gjort så har det blivit fel så det var nära att jag tillslut bara bröt ihop. Men det gjorde jag inte och nu har jag ändå hunnti med att städa, tvätta, lagat mat & diskat. N har hjälpt till också och haft rätt roligt åt alla mina klantigheter. Har faktiskt städat köket typ tre gånger idag och torkat golvet där inne i en evighet efetrsom att min shaker bestämde sig för att jävlas och gå upp så att det sprutade mjöl/vatten blandning på både golv, spis och skåp...  och hela mig så klart! Inte alls kul. dessutom lyckades jag slänga massa saker i golvet när jag dammade och sen skulle dammsugaren jävlas... Hmm, som ni fattar har jag varit rätt sur och irriterad idag. Nu känns det dock lite bättre men jag vet att jag skulle ha hunnit med att plugga mer den här veckan och det gör mig irriterad på mig själv med, fattar inte vart tiden har tagit vägen för det är ju inte precis som om jag har lagt den här eller ngt. Menmne, gjort är gjort och jag får ju inte tillbaka tiden så det är bara till att vara effektiv imorn och i veckan som kommer så känns det säkert bättre. Har städat gadroben i veckan iaf, rensat ut en del som jag insåg att jag knappat använder och än mindre kommer att använda. Syster ska få kolla om det är ngt hon vill ha och Johanna och Alexandra med för den delen. Onödigt att slänga kläder som ngn annan vill ha. Ikväll blir det filmmys med pizza, Johanna & Alex kommer hit. Ska bli skönt att bara vara och samtidigt hitta på ngt. Funderar på att ta mig ett bad snart och bara pyssla om mig själv lite. tror att det kan behövas så kan jag nog bli mig själv igen kankse ;)
Vad brukar du göra när allt känns som om det går emot dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback