Måndag

Datum:2008-04-21 Tid:22:26:05
Idag känns det som om jag har lyckats med min planering för dagen. Det började med ett träningspass på gymmet men Johanna, jobigt, svettigt & givande. Sen blev det frukost hemma och fram till lunch läste jag. Fortsatte med samma bok efetr lunch och tog sen med N till Willys på cykel samt lämnade tillbaka filmerna från helgen. Passade på att skrapa lite trisslotter med, N fick av sin farmor som vunnit korsordet hemma i tidningen. Tyvärr blev det inga pengar, hade hoppats på 25000 i månaden i 25 år men icke sa nicke. Menmen, det var soligt & varmt och vi hade kul ändå. Sen blev det kaffe och glass hemma och jag satt på balkongen och läste en stund. Blev dock fruktansvärt varmt och det var totalt vindstilla så jag gick in igen. Det var svårt att koncenterar sig på läsningen plus att solen tar väldigt lite så sent på eftermiddagen. Har iaf läst halvvägs in i en ny bok, lagat middag bestående av kyckling med sallad, mkt gott. Sen har vi suttit och kollat på tv tillsammans, N och jag. En hel skön dag faktiskt med massor av sol & glädje trots att det inte var ngt speciellt. En bra dag helt enkelt. Lite lite bloggande, men det får ni förlåta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback