Nattinatt

Datum:2008-04-24 Tid:22:49:58

image281
Bild

Nu ska jag sova. Även idag är jag trött som en gnu. Hoppas på att slippa vakna vid 2 i natt för att en humla delar kudde med N som får panik ;) Det var roligare imorses än vad det var i natt kan jag säga. Obehagligt var vad det var då. Imorn ska jag läsa ut det sista i boken och sen är det uppgifter som väntar samt repetition och en hel del planering av diverse slag. Måste göra en budget, kolla upp det ena med det femte och träna så klart, annars kommer jag väl ramla tillbaka i gamla vanor igen. Sen är det dags att handla igen, vi måste äta en himla massa... Så som vi handlar hela tiden. Mest mjölk dock, väääääldigt mkt mjölk. Fast det är ju bättre än cola. Kollade på lyxfällan nyss, var ett par som la 18 000 kr om året på Cola, så gott är det verkligen inte! Undrar hur mkt man lägger på olika saker på ett år utan att man egentligen tänker på det, frågan är om man vill veta exakt eller om det är bra att det är en övrigt del som innhåller lite allt möjligt så länge man har råd med det?! Fattar dock inte hur man lyckas göra av med alla pengar innan man har betalt räkningarna, de kommer ju samtidigt som lönen så det är ju alltid bra att börja med de och sen får det som blir över räcka till allt annat för resten av månaden... Så gör vi, hur gör ni?! Nej, nog med tankar och filosofi, är dock bra på det... Nu ska jag SOVA. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Precis! man kan ju försöka iaf :D haha, jo det blir nog bra det. sov gott!

2008-04-24 @ 23:26:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Postat av: Carro

haha men han har en liten förkärlek till såna djur;) med getingar i byxorna osv:P
va!? bara en mc flurry!? haha nej men de duger fint de med! bara de är glass så:P
okej men de va ju kul med en liten tur där(;
tack så mkt(:
hade fint!
pusspuss

2008-04-25 @ 09:22:00
URL: http://carrogustafsson.blogg.se

Postat av: Anonym

Men så skönt att ni redan fått tillbaka bilen gumman :D Hoppas spektalket inte blev alltför dyrt bara?! Ha en bra dag så hörs vi. Själv ska jag försöka nig på lite shopping. jeans å skoletande är inte det lättaste i min värld kan jag säga ;) Puss å kram

2008-04-25 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback