Right?!

Datum:2008-04-10 Tid:20:03:30
Har varit rätt duktig idag ändå. Har pluggat nästan hela tiden sen jag kom hem fast jag är inte klar med koncentratet men det beror på att hjärnan slutade fungera som den skulle för att jag var trött så det blev lite läsning istället. Och det är ju inte dåligt när det är pluggläsning. Ska kolla igenom rättsfalelt en gång till ikväll, stryka under och skriva små notiser så gör jag klart det imorn bitti före träningen ist. Tror att jag kommer klara allt, måste klara allt. Jag tog ju mig hit, right? Jag flyttade hit, jag är förtfarande tillsammans med N trots att det fanns dem som slog vad om att det inte skulle hålla och jag har skapat mig en ny tillvaro, men nya vänner och nya sysselsättningar samtidigt som allt det bra *gamla* finns kvar.  Just nu mår jag bra som ni kankse förstår, just nu känner jag mig lycklig och tror på det här. Kan inte förklara det men ibalnd vissa stunder så tror jag ändå att jag ska klara att ta mig igenom den här utbildningen, de här åren med hälsan & stoltheten i behåll. Jag hoppas att jag har rätt och jag hoppas att det går bra för visst vill jag fortfarande tro att det finns lyckliga slut och att man kan få det man vill om man jobbar tillräckligt hårt, väljer rätt väg och har en smula tur. Tror du på lyckliga slut? Tror du att allt kan bli bra?

Kommentarer
Postat av: Natta

hehe jag vet inte ens om jag vill gifta mig men det vore även mysigt att ha en sån klänning bara sådär :D

självklart tror jag att allt kan bli bra. jag har haft stora upp och ned gångar i mitt liv det senaste året. det har hänt så mycket dåligt mot mig att jag fallit ner till botten men nu är jag uppe igen och mår super. ingen trodde mig, ingen ville bry sig om att jag kommer att klara mig men sålänge jag tror på mig själv så vet jag att jag kommer att klara det :)
lyckliga slut vet jag dock inte om jag tror på ;P

2008-04-10 @ 20:16:41
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback