Söndag

Datum:2008-04-20 Tid:10:38:34
image267

Idag ska jag plugga, springa och laga mat. Med andra ord så ligger fokus på att plugga. Har en bok som jag borde ha läst ut vid det här laget men det har jag inte gjort så därför får det bli idag. Hoppas att jag kan hinna klart iaf. Sen ska ajg försöka planera lite och strukturera upp mitt liv en aning. Får väl se hur mkt jag hinner med men jag har en plan iaf. Igår var en mkt trevlig kväll med filmmys, pizza och Johanna & Alex. Väldigt trevligt måste jag säga =) Idag vet jag inte vad som hände men N hade tydligen stängt av klockan så den ringde aldrig vilket innebar att vi vaknade mkt senare än vad jag tänkt mig. Menmen, får vl ta igen de timmarna med att vara uppe längre ikväll.
Så hur ser din dag ut?

Kommentarer
Postat av: josephine

svar: lycka till med all pluggande osv ;)

2008-04-20 @ 10:50:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback