Vad då mkt att göra?!

Datum:2008-04-14 Tid:19:52:44
det där med uppdateringen höll länge eller vad säger ni? Var verkligen inte meningen men idag kan jag iaf meddela att jag hunnit med en del. Morgonen började med ett intensivt konditionspass på gymmet med Johanna, sen var det en underbart god frukost med N och därefter läste jag ut Specialprocess boken. Sen har jag hunnit laga mat och skrivit om hela min inlämning tills imorn, inte dålig rättning där inte. Förutom det ahr jag dock 4 rättsfall kvar att läsa och jag måste kolal igenom uppgiften ett par gånger till och sen skriva ut den. Nejdå jag är inte alls stressad, jag har fullständig panik och ångest så det sprutar ut ur öronen på mig! Kommer tyvärr inte hinna svara på ngra kommentarer, men jag lovar att det blir imorn. Då jag förövrigt kommer tillbringa heeela dagen i skolan, vilet känns sådär lockande ska jag erkänna. Menmen, jag hoppas att jag överlever just nu känns det inte så dock. Åh, ne nu måste jag nog ta tag i lite plugg igen, kan inte slösa bort tid nu när jag inte har ngn....

Hade bäst allihop och jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback