Veckans rätt

Datum:2008-04-19 Tid:16:25:52

image265

Tacos med grillad kyckling är veckans rätt. Det råkar vara så att jag egentligen inte gillar tacos, hör och häpna, men så är det. Däremot så tycker N väldigt mkt om tacos och det gör alla andra jag känner med, därför så brukar jag både laga det och äta det men oftast utan att ha ngn köttfärs till. Ibalnd, som igår, när jag är hungrig och inte så sugen på bara grönsaker, tortilla bröd och sås så brukar jag använda grilladkycking i tacosen istället. Då slipper jag köttfärsen men kan äta tacos med älsklingen ändå ;) Tacos är alltså veckans rätt och jag tvivlar på att recept behövs ;)


Kommentarer
Postat av: Snexig

TACK :-)
*ler* Utmaningar ÄR jobbigt, jag vet ;-)
Men jag var ju "tvungen" att utmana 5 st *ler*
Tacos är gott. Här blir det lax :-)
Fortsatt mysig lördag! Kram :-)

2008-04-19 @ 16:29:20
URL: http://snexig.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback