Veckans Tips - En Tävling!

Datum:2008-04-28 Tid:16:12:28
För alla er som precis som jag ÄLSKAR skor har jag världens bästa tips, var med och tävla hos Jessi om ett par skor i valfri färg (svart eller röd). Tävlingen pågår framtills den 4 maj, så vad väntar du på?! Allt som behövs är att svara på en fråga och sen skriva ett eget inlägg om tävlingen, hur lätt som helst! Dessutom, vem vill inte ha ett par läckra skor för 650 kr bara så där?! Jag tackar inte nej i alla fall och är därför med och tävlar, var med du också!

Allt du behöver veta finns här

image298

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: s

hej igen! Jag tror inte att du kommer att ha några problem med att gå ner i vikt. Det tar lite tid innan man ser resultat när det gäller träning, men det kommer se så läckert ut så håll ut bara. Den här tävlingen, jag kommer inte in på sidan.

Kram s

2008-05-01 @ 17:11:43
URL: http://frifot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback