Veckans tips

Datum:2008-04-14 Tid:20:12:54

Håll kontakten med dina vänner, alltså dem du verkligen tycker om! Fick precis världens enklaste och sötaste sms från min underbara vän Evelina vilket fick mig på lite bättre humör. Vad som än händer, hur mkt nya vänner du än får så se till att ha plats kvar även för de gamla. Bra vänner är svårt att hitta så välj dem med omsorg och vårda dem kärleksfullt. Kanske inte är bäst på att höra av mig själv, men jag vet hur glad jag blir när jag får en liten hälsning av en kär vän. Så tänk på det, ta vara på era vänner och se till att ha plats för både nya och gamla i ditt liv. Det är ju ändå dem som finns där i vått och torrt, i tårar och skratt, i bra och dåliga stunder =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jojo, jag tror både jag och du är dåliga på att höra av oss, men som tur är inverkar det inte på våran vänskap!:) Jag tror du vet hur mycket jag tycker om dig och hur glad jag är över att ha dig som vän, men om du inte vet det, så vet du det nu.
Puss på dig.

2008-04-14 @ 21:32:53
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback