Veckans tips

Datum:2008-04-21 Tid:22:31:48
Den här veckan bli tipset att kolla in Halens.se där finns väldigt mkt snyggt till ett lagom pris. Själv har jag hittat en massa klänningar som gärna skulle få flytta in i min gadrob men tyvärr är inte mitt bankkonto av samma åsikt så jag nöjer mig med att titta.Och det kan jag göra länge, på mkt. Tycker att det är så underbart när man kan hitta kläder som är snygga till ett vettigt pris så att de med gott samvete kan bytas ut när man tröttnat eller om de går sönder så behöver man inte ha världens ångest för att det var alltför mkt pengar som gick upp i rök. Andra bra butiker/sidor med billiga kläder är så klart H&M, Cubus & Lindex. Lindex har ju satsat sort på snygga kläder det sista tycker jag. Många som varit förvånade över hur mkt fint de har och jag med, värt att kolla).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback