Alla Hjärtans Dag

Datum:2008-02-14 Tid:15:12:30

Vet att det är en dag för att butiker och företag ska tjäna pengar, men det struntar jag i!
Det är nämligen Lillsyrran och Lillbrorsans födelsedag & Farmors! (Extrasyskonen där med).
Så grattis på er och ha en riktigt bra dag!
Gillar att den här dagen finns ändå, är ju aldrig fel att ge dem men tycker om lite uppskattning.
Är vår andra alla hjärtans dag ihop och den första sen vi blev sambos.
Jag älskar dig N!
Blir dock inte mycket till firande idag, utan det får bli imorn kväll istället.
Lite fika och så hinner vi med men det är möte ikväll om lägenhetsrenoveringen som vi måste gå på.
Så imorn ska jag fixa middag och så ska vi ha en myskväll, kanske blir det mer det får vi se.

Ha en jättemysig dag allihop!

                 


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Glad Allahjärtansdag! Även fast jag är emot alla sådana här kommersiella skitdagar av rent principiella skäl så hoppas jag att du har det bra! Saknar dig! Försöker ringa någon dag när jag ahr lite tid! Puss

2008-02-14 @ 20:59:55
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback