Bra start på veckan

Datum:2008-02-25 Tid:23:03:34
Idag har jag varit ganska ordentlig faktisk. Först var vi på seminarie mellan 10 och 15, sen skulle N köpa lite grejer och fixa till cykeln. Var hemma vid halv 4 ändå och sen dess har jag hunnit med mycket. Jag har diskat, plockat iordning i lägenheten, städat badrummet, dammsugit, lagat mat, läst på inför semiariet imorn och läst 20 sidor i en av kursböckerna innan det var dags för tv-tid och mys med N. Känns ändå som om dagen har utnyttjats ganska bra, även om jag kunde börjat tidigare imorses. Det blir det ändring på tills imorn för då ska jga gå upp tidigt och plugga innan det är dags för seminarie. Funderade på en morgonpromenad men ska ju träna på kvällen så dt får räcka med det. Har ju ändå mycket att plugga den här veckan. Ska börja med PM:et imorn och sen hoppas jag på att det ska gå bra och hyfsat snabbt att bli klar med det så jag kan gå över till att läsa böckerna och se till att jobba på ordentligt, för den här terminen ska gå bättre än den förra. Därför ska jag gå och lägga mig nu, så jag orkar gå upp imorn och hinner med allt som jag har tänkt mig. En bra start på veckan är till för att upprätthållas så jag hoppas att resten av veckan bara bli bättre och att jag blir mer och mer effekiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback