Dagens Middag

Datum:2008-02-28 Tid:19:37:55
MMm, just nu är jag superhungrig och sitter och väntar på att mina bakpotatisar ska bli klara.
Det ska bli smaskens ihop med en sallad och kalkonröra.
Förövrigt så håller jga på att skriva analysen men jag har inte kommit riktigt så långt som jag hoppats för det är svårt. Men jag kämpar på och längtar ngt otroligt efter nästa vecka när PM:et är inlämnat och jag kan koncentrera mig på att läsa kurslitteraturen och förbereda mig inför seminarierna ett tag framöver.
Har ändå hunnit med en hel del idag, tränade på gym met med Johanna imorses och sen var jag i biblioteket och letade källor till analysen, efetr det har jag pluggat, fixat lunch, varit ute på en promenad , diskat och nu fixar jag mat igen.Mkt ätande blir det, men så är jag väldigt hungrig av mig med. Åh, nu ska jag kolla om min mat är klar. (Hoppas, hoppas, hoppas).

image67 image69

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg riktigt smarrig ut det där. Nu skall jag definitivt planera in bakpotatis i matlistan till nästa vecka. Lycka till med pluggandet så ses vi imorgon på latinojympan :D

2008-02-28 @ 20:10:35
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback