Fullt upp

Datum:2008-02-29 Tid:08:02:54
Jag är inte helt säker på hur det ska gå till idag. Har nämligen ingen aning om hur jag ska lyxckas hinna med och få ihop allt som ska göras och det får mig rätt nervös. Först ska vi iväg och handla, samt stanna till på systemet och biltema, är N som ska dit alltså =) Sen lär vi få skynda oss hem för jag ska vara och träna vid 11.30 och det betyder att jag måste åka senast 11.15, absolut senast. Sen är det lunch som gäller och därefter plugg men jag ska också hinna tvätta mellan 16-19, något jag ångrar fruktansvärt att jag inte tog mig i kragen och gjorde i onsdags, så det är väl ett straff för att jag är lat. PM:et går skit också så jag har en hel del kvar att göra vilket egentligen betyder att jag borde skynda mig att göra det. Så sagt och gjort nu ska jag ta i tu med min dag.

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en toppenmeny det där. Ser framemot imorgon :D

2008-02-29 @ 10:06:24
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback