Gårdagens upptåg

Datum:2008-02-09 Tid:14:27:12
Hann inte med några uppdateringar igår så dom får komma nu istället.
Började med en sovmorgon vilket var nderbart skönt och väldigt välbehövligt.Sedsn åt jag frukost till ett avsnitt av Sex and the City (har kommit till andra säsongen nu). Sen fortsatte jag med att städa lägenheten, har dock kvar att dammsuga och troka golven för det hann jag inte. Sen blev det till att fixa mat, diska och börja tvätta. Honey fixade dock det mesta med tvätten medan jag åkte och handlade. Vet inte vad jag köpte men dyrt blev det i alla fall. Nu behöver vi dock inte handla så mycket mer än mjölk och frukt och grönt hoppas jag. Fick mina kläder från Ellos/Josefssons också, allt passde bra så detvar kul! Kvällen blev lugn då vi fortsatte att tvätta och sen kollade vi på film med, fick bli Pirates of the Caribean - död mans kista. Riktigt roligt och trevligt. Passade på att uppdatera the-beståndet också, köpte Söders höjder (efter tips från Johanna) och Campange med fläder på eget initiativ. Har smakat på det första, och som vanligt efter Johannas tips så är det super gott. Så tack för det.

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni har det trevligt i helgen?! De där kasslerwrapsen kan jag helt klart tänka mig att prova. Det är ett Core-pass med boll imorgon vid 16.30. Kommer dock inte hinna med det då mamma åker hem vid 17. Men Pilatesen hade jag tänkt hinna med iaf. Har redan bokat. Ring om jag skall boka åt dig. Kram Kram

2008-02-09 @ 18:38:36
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback