God morgon

Datum:2008-02-15 Tid:09:15:24
Idag skulle jag och Johanna träna, men jag försov mig en stund oich vi bestämde oss för att fortsätta att sova.
Det var väldigt välbehövligt och jag känenr mig mycket bättre nu mot första gången jag vaknade. Tack vännen!
Vi får helt enkelt ta och träna på Söndag och då blir det nog Core, sen fram tills dess blir det promenader. Vaknade nämlign med solen i ögonen och såg en glimt av en klarblå himmel. Dessutom åkte N iväg för att köpa frallor till frukost. Mmm, jag älskar honom! Efter att vi har ätit ska vi plugga hela dagen och ikväll ska vi ha mysigt för att vi inte kunde det igår. Men mötet var rätt roligt, vi fick säga vad som var bra och dåligt och vara med och kolla på skisser och så. Inget blir dock bestämmt än och bygget börjar först till vintern. Tyvärr innebär det en hyreshöjning som vi inte alls ser framemot, vilket är anledningen till att vi ska börja kolla på andra lägenheter. Höjningen kommer förmodligen att bli såpass hög att vi kommer att kunna hitta fina lägenheter mycker närmre Universitetet för samma pris och då slipper vi all restid och kostnader för det. Men vi får se hur det blir, kollade lite igår kväll men hittade väl inget intressant så precis. Vår lägenhet blir väl troligen supersnygg dock, tyvärr i fel område och för långt avstånd till det viktigaste. Vi bytte ju alla hjärtans dag-presenter igår, jag fick presentkort på bokhandlen så nu kan jag köpa de böcker som jag ville men inte haft råd till och N fick ett presentkort på bio, massage och middag. Fick blommor med, men han hittade ingen prakering så jag får dom senare, idag kankse? I alla fall så var det väldigt mysigt och kändes speciellt, även om mötet förstörde stämmningen rätt ordentligt. Nu ska jag dock ta mig i kragen och plocka iordning lite, och fixa så vi akn äta så fort han kommer hem. Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad trist med hyreshöjning :/ Var förövrigt var det väldigt skönt att sova ut imorse, det behövde jag verkligen. Hörs senare :D

2008-02-15 @ 09:35:17
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: atena

ibland behöver man bara sova för att känna sig bättre =)

2008-02-15 @ 17:06:02
URL: http://jiggy.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback