Har folk för mkt tid?

Datum:2008-02-19 Tid:16:56:23
Börjar seriöst fundera på om folk har alldelles för mkt tid över till ingenting?
Läser på blogg efter blogg om taskiga kommentarer & blogg-mobbning!?
Jag menar, finns det inte roligare saker att göra?
Umgås med vännerna, shoppa, kolla på film eller festa.
Eller handlar det mest om avundsjuka och jante-lagen?
För ärligt, jag fattar det inte!
Hur kan det vara så roligt, eller vad det nu är, att vara taskig mot andra?
Är det inte meningen att blogg skulle vara roligt?
Det klart att man ska få säga vad man tycker, är absolut inte det jag menar, men det finns väl ändå gränser för vad som är okej. Det är ju inte nödvändigt att gå till personangrepp och såra bara för att man själv ska få säga vad man tycker?!
Enligt mig blir det för mkt, men det är ju bara vad jag tycker.
Vill dock tillägga att jag lider med alla er som drabbas, att få kommentarer på bloggen ska vara kul inte tvärtom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback