Isande kallt

Datum:2008-02-15 Tid:17:45:08
Har suttit och tittat ut hela dagen och tänkt att jag ska ta en promenad.
Sagt och gjort strax innan fyra tog jag med N och gick en sväng.
Men så lurad jag blev, det var svinkallt, blåste och solen var inte till någon hjälp alls.
Frös som bara den tillslut så vi gick hem. Det var verkligen inte alls kul.
Hardock hunnit läsa en del idag, men boken jag läser är så svår så jag vet att jag kommer bli tvungen att läsa om den. Menmen, ska snart fixa lite mat och ta en dusch, sen ska vi ägna kvällen åt myspys bara vi två.
Känns bra faktiskt, lite skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
Resten av helgen bjuder ju på mer plugg och imorn måste jag städa med.

VAD SKA NI GÖRA I KVÄLL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback