Kvällspromenad

Datum:2008-02-10 Tid:21:12:34

Det var mörkt och jäkligt men underbart skönt med lite luft nu så här på kvällen. Blev en kort 40 mins promenad med Honey. Fick iaf lite luft och ngn motion så det var väl bra. Kändes lite vårlikt nästan, ingen snö, ett par plus och månsken. (Jag inser att jag fiskar efter halmstrån, men vaddå, om jag inbilar mig tillräckligt länge att det är vår, så kansek det blir det med). Nu ska jag dock ta och läsa ut de sista sidorna i kapitlet jag påbörjat och sen ta en dusch innan det är sovdags. Lär nog behöva sova om jag ska orka med gymmet imorn bitti, 7.30 är det bestämt med tjejerna. Det känns vråltidigt, vilket påminner mig om att jag har blivit bortskämd med att slippa gå upp vid 5.45 som jag fick göra under högstadiet och gymnasiet, tänk så snabbt 6 års vanor kan glömmas bort. fast den här veckan ligger mina seminarier vid 8 så då blir det tidigt iaf. Nattinatt, sov så gott. (Hoppas slippa raketerna i natt. Var nämligen någon som ägnade sig åt att skjuta raketer natten som gick och det tog ett tag innan jag fattade vad det var, blev lite skrämd av att vakna till en massa pangande).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback