Lillebror fyller år!

Datum:2008-02-13 Tid:12:59:41
Grattis lillebror, hoppas att din dag blir super! (Han fyller alltså år idag, min lilla extrabror som är större än mig). Dagen började skit. Släpade mig ur sängen, sur på Honey för att han fick mig att göra det, men smatidigt så är jag tacksam nu. Därför: Tack Honey! Sen efter att ha stressat mig iväg till skolan, varot på seminariet så åkte jag hem direkt. Åt ett mellanmål, ringde banken som jag skulle gjort i måndags men bättre sent än aldrig. Efter det kom jag fram till att jag skulle ringa och gratta lillebror, som sov, fick prata med mamma A ist =) Mycket trevligt och en bra start på resten av dagen. Fick ett sms som tack för kortet jag skickat, väldigt trevligt! Sen dess har vi hämtat vårt soffbord som kom idag, Honey har skruvat ihop det med så det är jättefint nu. Kom på att jag skulle fixa mat med (drömde om mat när jag gick och la mig och blev jättehungrig) så efter inspiration av Alexandra har jag alltså tagit mod till mig och för första gången i mitt liv gjort köttfärslimpa. Hoppas det blir gott. Fick lite hjälp av mamma, för ett bättre recept än det jag hittade. Så nu är den i ugnen och potatisen på spisen och snart är det dags att göra sås och äta, mums. I Övrigt erbjuder dagen plugg, plugg och plugg och sen är det dags för träning ikväll igen, Afropowerdance, det ska bli kul även om mina fötter smärtar sen gårdagens pass, är så inte van vid att använda fötterna på det sättet. Blodblåsan från första veckan är dock borta. (stackars mina fötter).

Dags att ta tag i pluggandet. Har en plan från igår över hur det ska gå till, så är väl bara att läsa den och sätta igång.

Till Lillebror:
image40
Ha en superbra dag grabben!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag.

2008-02-13 @ 13:09:02
URL: http://theonlymee.blogg.se

Postat av: sis

haha jävla snyggt grattis kort ;)

2008-02-14 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback