Mina första gympass

Datum:2008-02-04 Tid:23:17:07

Igår blev det inget Pilates pass för mig och Alexandra eftersom att vi inte fick plats på passet. Så det fick bli gymmet istället. Men det var trevligt och jobbigt ändå, med Alexandra som privat instruktör och slavdrivare ;) fick jag ut riktigt mycket av mitt första gympass någonsin. Erkänner att det är dåligt av mig, men har egentligen aldrig varit så intresserad av gym innan. Pratade med Mamma och pappa i ca en timma efter träningen och jag kände mig allmänt bra faktiskt. Trodde dock att träningsvärken skulle vara enorm idag, men det har den inte varit. Gick upp strax innan 7 för att ta en koppkaffe innan jag åkte för att hämta Johanna och sen begav vi oss till gymmet för dagens träningspass. Det belv mer fokus på kondition idag och det kändes bra efteråt, under tiden var det mest jobbigt och svettigt. Efter att ha väckt Honey, duschat och käkat frukost så begav vi oss till stan för att köpa en väska till mig och lite saker på Claes Ohlssons. Blev en massa sladdar och grejer och en Friis Company väska till samlingen =) Nöjd och glad fortsatte vi till IKEA för att inhandla mmöbler till vardagsrummet och den planerade ommöbleringen. Blev inte som vi tänkt oss men ändå väldigt bra tillslut. Känner mig nöjd med resultatet. Efter att ha ägnat oss åt att packa upp, fixa och flytta saker var det dags för mig att skynda mig till Johanna och The-kvällen. Blev en tur till Alexandra för att hämta henne först. Tyvärr vr jag ohjälpligt sen, men det gick bra ändå och vi kom fram till Johanna. Sen bakade vi semlebullar och drack the till outsiders, som förövrigt var helt galet. Är inte mitt favoritprogram och dessutom så var det verkligen något jag inte förstod mig på. Menmen, det var trevligt ändå och efter att ha kört hem Alexandra så stannade jag för att tanka, som jag lovat, och körde sen hem. Vet inte vart dagen har tagit vägen, men det känns trotsallt som om jag hunnit med lite i alla fall. Imorn är det föreläsnings dags och på kvällen blir det Freepowerdance. Hoppas på att det kommer lite fler vår och sommarkataloger i brevlådan snart med, men idag fick jag i alla fall Josefssons, så lite inspriation har jag fått. Är dock lite sur för att det inte går att fixa m,in blogg som jag vill, är dock väldigt tacksam för Alexs tappra försök. Får väl se hur jag ska lösa det hela, det får bli något att sova på. Nu är jag nämligen mer än trött och tror bestämt att det är dags att krypa till kojs. Nattinatt. 


Kommentarer
Postat av: mamma

okey docka min, det är jobbigt att träna och skall så vara det är nämligen meningen med det hela. Själv har jag fått mina senaste poäng idag, 292,5p det du! på tal om träningsvärk, den kommer idag alt i morgon. Men det är inte så farligt heller går över, tills du gifter dig.jag o pappsen har tittat på sommarsemester tar du o Niklas hand om huset, katterna och framför allt ser du till att Jessi inte svälter ihjäl. nu har jag gjort mitt första blogginlägg, kanske kan jag ha en egen blogg och skriva om mina äventyr som färsk lärare, tror du någon läser det? kram mamma

2008-02-05 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback