Myskväll

Datum:2008-02-18 Tid:20:22:01
Idag vet jag inte vart tiden har tagi vägen. Har int pluggat så mkt som jag skulle, men har varit på gymmet & en promenad på 1,5 timma, så motion har det blivit ändå. Pluggandet har dock inte gått som jag tänkt. Är hyfsat förberedd inför imorn men inte så mycket som jag hoppats på och resten av allt som jag skulle gjort får väl vänta ills imorn. Suck, jag får ta och dricka mitt the och kolla på tv. Det löser sig med resten får vara duktigare i helgen ist. Har bokat synundersökning med, så snart får jag äntligen nya linser igen, wiiieee.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har inte blivit mycket gjort här idag heller kan jag lova. Stressen över tentan känns mer än närvarande kan jag säga. Ses imorgon i forum-huset :D

2008-02-18 @ 21:20:26
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback