Planering

Datum:2008-02-10 Tid:19:33:34

Ja då var det söndag igen. Sitter och planerar lite inför veckan som kommer. Har vissa saker som jag vet att jag ska göra men allt är inte helt klart än. Mycket hänger på om syrrorna bestämmer sig för att komma och hälsa på?! Men vet att ett gympass väntar imorn och därefter ska jag läsa klart retorikboken, hinner inte klart den idag. Efter det ska jag läsa på inför veckans seminarier och förhoppningsvis hinna med en bok till eller två. I övrigt så väntar ett freepowerdance pass och ett afropowerdance, längtar verkligen till dem. Kanske kan hinna med ett gympass till och kankse lationgympan, men det beror väl på om det komemr några systrar eller inte och när dom kommer och hur länge de stannar. Annars får det bli promenader. På torsdag är det dessutom ett möte om renoveringen av lägenheten, så det ska bli spännande att gå på och se vad som kommer att hända och när. Ska väl bli n¨gra gratulationskort till alla veckans födelsedagsbarn med och kanske lite alla hjärtans dag-firande, men det får väl bli på fredagen eller något eftersom mötet är på kvällen där. Förra året vill jag minnas tillbringades i Torsby ihop med Honey... (Kommer du ihåg det?) I år hade jag vissa planer på bio och kankse restaurangbesök, men vi får väl se hur det blir. Lär ju inte bli innan helgen iaf. Annars hoppas jag på en lugn vecka med mycket träning och stor effektivitet på pluggandet. Får väl se hur det går. Känns som om tiden flyger iväg i alla fall. Lillalillasyster blir 18 och det går med raketfart mot vår och sommar (som jag längtar efter ljusa dagar, värme och sol). Nej, nu ska jag släppa med mig Honey ut på en kvällspromenad och sen ska jag läsa klart kapitlet som jag håller på med i Retorikboken. Resten får bli morgondagens projekt. Måste ringa syrran och höra hur planen lyder.


Kommentarer
Postat av: sis

inga systrar på besök, har blivit jätte förkyld så ja tror inte ni vill att ja kommer upp o smittar ner er:/ men vi kommer upp efter ja har fyllt år o så :D

2008-02-11 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback