Planering

Datum:2008-02-03 Tid:11:48:27
Jag som brukade vara bäst på att planera allt in i minsta detalj har nog blivit knäpp och allmänt förslappad för det är sällan som jag skriver listor (det har jag alltid gjort till allt), jag spenderar alldelses för mycket tid på ingenting (okej, det har jag alltid varit bra på, EFTER att ha gjort allt som jag ska göra), jag har inte samma förmåga att bara ta tag i det jag ska göra och göra det innan jag ägnar mig åt något roligt (en förmåga som jag under gymnasiet utvecklade väl) och var tog min förmåga att spara pengar vägen? Jag brukade ju kunna spara och spara och spara och sen shoppa. Jaha det är bara att inse, jag har blivit lat. Det tog ett tag att inse, men så klart så har jag ju Johanna och Alexandra att snegla på nu, och dom är INTE lata i någon mening alls, vilket i och för sig förmodligen får mig att känna mig ännu latare. Kanske kan få lite fart på mig dock, i det här fallet kan man ju hoppas att det funkar så att man blir som man umgås! Nu när jag köpt en ny kalender och allt får jag väl ta och se till att använda den med. Funderar dock på hur jag ska lösa måndages gympass, råkar ha tvättid mellan 7-10 vilket förmodligen är samtidigt som tjejerna vill träna... Kanske kanske kan Honey vara snäll och tvätta själv, men det beror väl på det. Ja, vi får se, i värsta fall får jag väl som vanligt (shit, det har nästan blivit en vana) att ta en promenad istället för att gå till gymmet. (Gillar inte alls den tendensen, det får verkligen bli skärpning nu! Hur ska beach 2008 annars bli?!) Kanske kan flytta tiden för andra gången i rad och hoppas att tvättkkorgen klarar ett par plagg till. Värt att fudnera på. Nej, nu får det nog bli dags att plugga lite och förmodligen diska efetr gårdagens äventyr. Spelkvällen var väldigt lyckad och jag hade väldigt roligt, hoppas att det gäller resten av gänget med!? Det blev inte värst stökigt heller, disk och falskor finns dock en hel del kvar av.  Det var det helt klart värt dock! Ikväll blir dt pilates eller gym beroende på om vi får plats på passet eller inte, bokningssidan funkar inte på min dator så... Vi får se.
Det här får räcka för tillfället... Om nu någon orkar följa babblet hela vägen hit ner ;)

Kommentarer
Postat av: atena

åh okej! ska jag absolut göra :D tack!

2008-02-03 @ 14:11:02
URL: http://jiggy.blogg.se

Postat av: Johanna

Tack själv för alla trevligheter helgen bjudit på. Jo, Alex kan hjälpa dig imorgon. Så länge du tar med dig bilderna på ett usb eller liknande. Kl.6 imorgon kväll, blir det lagom? Ses på pilates-passet. Rätts säkra på att ni får plats, är tolv platser kvar då jag kollade alldeles nyss :D

2008-02-03 @ 14:58:59
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback